<- Vecka 16 ->

Måndag
15.04.2019

Tisdag
16.04.2019

Onsdag
17.04.2019

Torsdag
18.04.2019

Fredag
19.04.2019

Lördag
20.04.2019

Söndag
21.04.2019

18:20 - 19:25
Yoga Grunder 2 / Alkeet 2

Alex
10/20

Nya utmaningar i stående serien presenteras, och sittande serien får nya övningar, som du kan lägga till i din övning. Övningen baseras på Ashtanga Vinyasa yoga (1:a och 2:ndra serien).

Tunnilla tulee lisää haastetta seisomasarjaan, ja istumasarjaa lisätään uusia harjoitteita.

You feel confident in the basic techniques and feel ready to move on and learn more asanas to incorporate into your practice. The practice is based on Ashtanga Vinyasa (1st and 2nd series).

18:20 - 19:25
Yoga Grunder 2 / Alkeet 2

Alex
3/20

Nya utmaningar i stående serien presenteras, och sittande serien får nya övningar, som du kan lägga till i din övning. Övningen baseras på Ashtanga Vinyasa yoga (1:a och 2:ndra serien).

Tunnilla tulee lisää haastetta seisomasarjaan, ja istumasarjaa lisätään uusia harjoitteita.

You feel confident in the basic techniques and feel ready to move on and learn more asanas to incorporate into your practice. The practice is based on Ashtanga Vinyasa (1st and 2nd series).

18.20 - 18.45
Ledd stående
18.45 - 19.30
Mysore

Alex
7/20

Du fortsätter med sittande serien (papper med ställningar finns), eller går genast till slutrörelser. Du avlägsnar dig då du är klar med din övning. Yogashalan stänger kl 20.00.

För dig som gått Yoga Grunder 1 eller 2. Baserat på ashtanga vinyasa gör vi stående delen tillsammans, och fortsätter med sittande ställningarna individuellt (du får ett papper med ställningar du kan göra). Alternativt kan du efter stående ställningarna göra dina slutrörelser och avlägsna dig från lektionen om du vill göra en kortare övning. Lärare finns till hands och hjälper dig att komma ihåg ställningarna när det behövs. Nya ställningar introduceras endast individuellt.

18:20 - 19:25
Yoga Grunder 2 / Alkeet 2

Alex
10/20

Minimi 4 anmälningar kl 14.00

Nya utmaningar i stående serien presenteras, och sittande serien får nya övningar, som du kan lägga till i din övning. Övningen baseras på Ashtanga Vinyasa yoga (1:a och 2:ndra serien).

Tunnilla tulee lisää haastetta seisomasarjaan, ja istumasarjaa lisätään uusia harjoitteita.

You feel confident in the basic techniques and feel ready to move on and learn more asanas to incorporate into your practice. The practice is based on Ashtanga Vinyasa (1st and 2nd series).

18.00 - 18.30
Ledd stående
18.30 - 19.15
Mysore

Alex

Inhiberad (litet intresse)
Du fortsätter med sittande serien (papper med ställningar finns), eller går genast till slutrörelser. Du avlägsnar dig då du är klar med din övning. Yogashalan stänger kl 19.30.

För dig som gått Yoga Grunder 1 eller 2. Baserat på ashtanga vinyasa gör vi stående delen tillsammans, och fortsätter med sittande ställningarna individuellt (du får ett papper med ställningar du kan göra). Alternativt kan du efter stående ställningarna göra dina slutrörelser och avlägsna dig från lektionen om du vill göra en kortare övning. Lärare finns till hands och hjälper dig att komma ihåg ställningarna när det behövs. Nya ställningar introduceras endast individuellt.

19:30 - 20:30
Yoga Grunder 1 / Alkeet 1

Alex
6/20

Kursdel 3/6
Lediga platser öppet som drop-in.

En ledd förenklad yogaserie i lugn takt riktad till nybörjare i ashtanga yoga.

Första-gångare varmt välkomna på denna lektion!
A milder led simplified ashtanga yoga sequence for beginners!

Beginners 1 on ohjattu tunti jolla harjoitellaan astangan asentosarjaa helpotetusti.

Veckotimmar som är öppna för alla

De här veckotimmarna är öppna för alla. Man kan börja när som helst i terminen från egen lämplig nivå. Reservera plats per lektion (undantag med vissa längre kurser).

Yoga Grunder 1 - För nybörjare
Yoga Grunder 2 - För avancerade nybörjare
Hatha Flow          - För avancerade nybörjare
Yogaträning - Alla nivåer tränar tillsammans. För alla som gått grundkurs eller regelbundet på Yoga Grunder 1 eller 2 lektioner. Mer individuell undervisning, oberoende om du önskar fördjupa sin övning och ta sig vidare i asana-serierna, eller för dig som önskar mer anpassade terapeutiska övningar (ex ryggont, stress mm.)! För dig som vill träna en gång per vecka eller oftare. Övningarnas baseras på Ashtanga Vinyasa och andra hatha yoga övningar. Du kan även göra mysore träning på dessa timmar. Läraren finns hela tiden till hands och assisterar var och en individuellt.


OBS! För att en timme skall bli av behövs minst 2 anmälningar 3h innan lektionen, 2 anmälningar till morgontimmar senast kl 20 kvällen innan!