Sportlovsveckan (v. 8) har specialprogram! Schemat fortsätter efter det enligt vecka 9 likadant framåt!

Du kan börja när som helst i terminen!

<- Vecka 08 ->

Vecka 08
<<  v.9
Måndag
19.02.2018
Tisdag
20.02.2018
Onsdag
21.02.2018
Torsdag
22.02.2018
Fredag
23.02.2018
Lördag
24.02.2018
Söndag
25.02.2018
06:45 - 07:30
08:40 - 09:30
09:30 - 10:45
12
9.00 - 10.30!
Ashtanga Primary Series
Lärare: Alex

Reservering stängd
3/20

Öppet för alla som känner sig bekväma i Ashtanga Vinyasa 2. Stå över ställningar som är för utmanande, eller gör alternativ.

Förenklad full primary. Passar alla som provat Ashtanga Vinyasa 1, 2 eller 3 och vill prova sig vidare.

12
9.00 - 10.30!
Ashtanga Primary Series
Lärare: Alex

Reservering stängd
3/20

Öppet för alla som känner sig bekväma i Ashtanga Vinyasa 2. Stå över ställningar som är för utmanande, eller gör alternativ.

Förenklad full primary. Passar alla som provat Ashtanga Vinyasa 1, 2 eller 3 och vill prova sig vidare.

12
9.00 - 10.30!
Ashtanga Primary Series
Lärare: Alex

Reservering stängd
3/20

Öppet för alla som känner sig bekväma i Ashtanga Vinyasa 2. Stå över ställningar som är för utmanande, eller gör alternativ.

Förenklad full primary. Passar alla som provat Ashtanga Vinyasa 1, 2 eller 3 och vill prova sig vidare.

12
09.00 - 10.30!
Yang Yoga
Lärare: Isabella

Reservering stängd
1/20

Kraftigare yoga med fokus på centrum, core. Yogan passar för personer som tidigare utövat yoga.

Inhiberad (1 anmäld)

1
09.00 - 10.30!
Helande Yoga
Lärare: Isabella

Restorativ och återställande dynamisk yoga fokuserad på rygg. Yogan lämpar sig för nybörjare och för dig som provar första gången, där vi öppnar upp kroppen, mjukar upp ryggen och släpper spänningar i nacke och axlar för att landa tillbaka i vår kropp.

11:00 - 12:00
12
10.00 - 11.30!
Yang Yoga
Lärare: Isabella

Kraftigare yoga med fokus på centrum, core. Yogan passar för personer som tidigare utövat yoga.

1
10.00 - 11.30!
Helande Yoga
Lärare: Isabella

Restorativ och återställande dynamisk yoga fokuserad på rygg. Yogan lämpar sig för nybörjare och för dig som provar första gången, där vi öppnar upp kroppen, mjukar upp ryggen och släpper spänningar i nacke och axlar för att landa tillbaka i vår kropp.

17:10 - 18:10
1
11.45 - 13.15!
Yin-Jooga
Lärare: Tuija

Rauhallinen ja lempeä harjoittelumuoto, jossa ei muiden joogamuotojen tavoin aktivoida lihaksia, vaan pyritään avaamaan meille tärkeitä sidekudoksia. Vaatetuksena tunnilla on hyvä olla mukavat, joustavat ja lämpimät vaatteet. Yin-jooga sopii erinomaisesti myös vasta-alkajille.

Gratis Yin-yoga timme!

18:30 - 19:40
1
18.30 - 19.30!
Seasonal Yoga™ (Winter/Yin)
Lärare: Alex

Reservering stängd
19/20

Hatha-flow yoga till skön musik. Vinter-organ: njurar och urinblåsa. Vi rör oss mjukare och lugnare, fokus genom ryggraden med framåtfällningar och bakåtböjningar. Passar även nybörjare!

19:45 - 21:00

level = För alla. Första-gångare och nybörjare! Vi lär oss skonsamma och hälsosamma rörelser och ställningar.
level = Både för nybörjare och för dig som yogar regelbundet. Inte för första-gångare. Du behärskar solhälsning A.
level = Timmen lämpar sig för dig som yogar regelbundet. Du behärskar grundläggande ställningar, solhälsning A & B.

intensitet = Mjukare och lugnare rörelser. Vi får en lätt värme i kroppen.
intensitet = Mer dynamiska ställningar där värmen läggs i cirkulation.
intensitet = Tyngre dynamisk timme med kraftigare värme och svett.


OBS! För att en timme skall bli av behövs minst 3 anmälningar 3h innan lektionen, 2 anmälningar till morgontimmar senast kl 20 kvällen innan! Första-gångare i yoga rekommenderas börja med en Ashtanga Vinyasa 1 eller Ashtanga Soft timme!